Witryna wykorzystuje pliki cookie w celu zapewnienia lepszej wydajności i bardziej spersonalizowanego doświadczenia użytkownika. Korzystając z witryny, użytkownik wyraża zgodę na ich użycie. Dowiedz się więcej.
Rower szosowy Focus Izalco Max 9.8 2024
Masz pytania dotyczące produktu?
Question about this product?
Znalazłeś ten produkt taniej?!
Rower szosowy Focus Izalco Max 9.8 2024
Jeśli szukasz ultralekkiego, zwinnego i agresywnego roweru, Focus Izalco Max jest właściwym wyborem. Jego aerodynamiczne kształty, lekka rama z włókna węglowego, sztyca z włókna węglowego i elegancko zintegrowane kable to wszystko, czego potrzebują nowoczesne rowery szosowe. Aby osiągnąć najlepsze połączenie aerodynamiki i niskiej wagi, inżynierowie Focus skrupulatnie zbadali każdą rurę indywidualnie, optymalizując je w tunelu aerodynamicznym, a wszystko to zostało zatwierdzone przez instytut NACA. Rezultatem jest połączenie aerodynamiki i niskiej wagi w idealnym stosunku. Wysokiej jakości, ultra sztywne włókna węglowe w ramie Max osiągają imponująco niską wagę 865 g (rama) i 400 g dla widelca aero.
Wewnętrzne prowadzenie kabli w kierownicy i wsporniku kierownicy, sztywność i zgodność w odpowiednich miejscach oraz niezawodny bezprzewodowy system zmiany przełożeń Shimano Ultegra Di2 z precyzyjną zmianą przełożeń to niewątpliwie cechy wysokiej klasy rowerów szosowych. Od różnych materiałów po inny widelec, każdy krok został dokładnie sprawdzony, aby zapewnić optymalną jazdę. Rezultatem jest natychmiastowa reakcja i optymalny transfer mocy. Izalco Max jest wyposażony w hamulce tarczowe, oferujące doskonałe hamowanie i modulację, działające wyjątkowo dobrze nawet w deszczową pogodę, a ich waga jest niewielkim kompromisem. Zapewnia to większą kontrolę, prędkość i pewność siebie.
SPECYFIKACJE:
RAMA: | MAX technology carbon, tarcza, BB86, oś przelotowa 142x12 mm, płaskie mocowanie 160/140 mm, wewnętrzne prowadzenie linek |
WIDELEC: | Technologia karbonowa MAX, zintegrowane prowadzenie kabli, tarcza 100x12 mm, płaskie mocowanie |
HAMULCE: | Shimano Ultegra BR-R8170 |
PRZEDNIA PRZERZUTKA: | Shimano Ultegra Di2 R8150, 12 biegów |
PRZERZUTKA TYLNA: | Shimano Ultegra Di2, RD-R8150, 12 biegów |
TRANSMISJA: | przód: 50/34, tył: 11-30 |
SHIFTER: | Shimano Ultegra R8150 Di2, 12 biegów |
MECHANIZM KORBOWY: | Shimano Ultegra FC-R8100, 12 biegów |
SPROCKET: | Shimano Ultegra CS-R8100, 12 biegów |
KIEROWNICA: | Easton EC70 Aero, karbon, drop: 125 mm, reach: 80 mm |
WSPORNIK KIEROWNICY: | FOCUS C.I.S. 2.0 zintegrowany, 31,8 mm, aluminium, z mocowaniem Garmin / Wahoo-Mount |
WSPORNIK SIODŁA: | FOCUS Aero Carbon, D-shape, 350 mm, set-back: 15 mm |
SIODŁO: | fi'zi:k Vento Argo R5 |
OPONY: | Vittoria Corsa, Next TLR, 28-622, składana |
ZESTAW KOŁOWY: | DT Swiss ERC1600, karbon, 622-22, 12x100 mm / 12x142 mm, wysokość 45 mm |
WAGA: | 7,75 kg |