Witryna wykorzystuje pliki cookie w celu zapewnienia lepszej wydajności i bardziej spersonalizowanego doświadczenia użytkownika. Korzystając z witryny, użytkownik wyraża zgodę na ich użycie. Dowiedz się więcej.
Zasady i warunki
Ceny
Wszystkie ceny produktów podane są w PLN i zawierają podatek VAT. Ceny obowiązują w momencie złożenia zamówienia i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia.
Ceny oznaczone jako „zamiast przekreślonej” to poprzednie ceny sprzedaży produktów dostępnych w naszych sklepach.
Proces Zamówienia
- Składanie zamówienia: Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Przed finalizacją zamówienia możesz edytować jego zawartość w koszyku – dodawać produkty, zmieniać ich ilość lub usuwać. Po upewnieniu się, że wszystko się zgadza, kliknij „Złóż zamówienie”. Jeśli to Twój pierwszy zakup, kliknij „Utwórz konto”. W przypadku zarejestrowanych użytkowników wystarczy podać e-mail i hasło. Po zatwierdzeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem.
Niektóre produkty nie posiadają opcji „dodaj do koszyka”. Można je zamówić e-mailem na [email protected] lub telefonicznie pod numerem +386 42 019 780.
- Potwierdzenie zamówienia
Sprzedawca weryfikuje zamówienie w ciągu maksymalnie 48 godzin (dni robocze, pon.-pt.), sprawdza dostępność towaru i potwierdza lub odrzuca zamówienie. W przypadku potwierdzenia, klient otrzyma e-mail z przewidywanym terminem dostawy.
- Wysyłka towaru
Zamówione produkty są starannie pakowane i wysyłane w deklarowanym terminie wraz z oryginalną fakturą, instrukcją oraz kartą gwarancyjną.
Płatności
Dostępne metody płatności:
- Karty kredytowe i debetowe: Visa, Maestro, Mastercard
- Przelew bankowy po otrzymaniu faktury pro forma
Dostawa
Zapewniamy dostawę w ciągu dwóch dni roboczych dla zamówień z naszego magazynu.
Produkty oznaczone ikoną koszyka są dostępne w naszym sklepie. W przypadku jednoczesnych zamówień na ostatnie sztuki, priorytet ma pierwsze zamówienie.
Dostawę realizuje Pošta Slovenije. W przypadku braku możliwości doręczenia, przesyłka będzie do odbioru w najbliższym urzędzie pocztowym.
Zwroty
Klient ma prawo zwrócić produkt w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Towar musi być nienaruszony i w oryginalnym opakowaniu.
Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni na rachunek bankowy klienta. Koszty zwrotu pokrywa klient.
Reklamacje
W przypadku wadliwego towaru, niezgodności zamówienia lub uszkodzeń klient może złożyć reklamację, kontaktując się z nami e-mailem na [email protected] lub osobiście w sklepie.
Gwarancja
Produkty objęte są gwarancją producenta. Reklamacje gwarancyjne można zgłaszać bezpośrednio u producenta lub w naszym sklepie.
Bony Podarunkowe
Ogólne warunki korzystania z bonów podarunkowych
Zakup bonów podarunkowych
Bony podarunkowe można kupić:
- w sklepie stacjonarnym Šport 11, gdzie klient może wybrać dowolną kwotę bonu,
- w sklepie internetowym www.11-11.si, gdzie dostępne są bony o wartościach: 10 €, 25 €, 50 € i 100 €.
Odbiór i forma bonu podarunkowego
W przypadku zakupu w sklepie internetowym, klient otrzymuje bon podarunkowy w formie unikalnego kodu rabatowego, który zostaje wysłany na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Bony zakupione w sklepie stacjonarnym wydawane są w formie papierowej i zawierają unikalny numer oraz datę wydania.
Użycie i realizacja bonów podarunkowych
- Bon podarunkowy można zrealizować tylko w całości – częściowe wykorzystanie nie jest możliwe.
- Bon ważny jest wyłącznie na zakup produktów w sklepie internetowym www.11-11.si lub w sklepie stacjonarnym Šport 11.
- W sklepie internetowym klient może wpisać kod bonu w polu na kupon podczas finalizacji zamówienia.
- Na jedno zamówienie można użyć tylko jednego kodu bonu.
- Jeśli wartość zakupu jest niższa niż wartość bonu, różnica nie jest zwracana i nie może być przeniesiona na kolejny zakup.
- Jeśli wartość zakupu przekracza wartość bonu, klient dopłaca różnicę wybraną metodą płatności.
Ważność bonów podarunkowych
- Bony podarunkowe są ważne przez 12 miesięcy od daty wydania.
- Po upływie terminu ważności bonu nie można go już zrealizować, ani ubiegać się o zwrot jego wartości.
Ograniczenia i odpowiedzialność
- Bon podarunkowy nie może być wymieniony na gotówkę i nie może być użyty do zakupu innych bonów.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za utratę, kradzież lub nieuprawnione użycie kodu bonu podarunkowego.
- Bon traktowany jest jako środek płatniczy, dlatego nie wystawiamy paragonu fiskalnego, a jedynie potwierdzenie jego wydania.
Zwroty i reklamacje
- W przypadku zwrotu produktów zakupionych za pomocą bonu, wartość zwracana jest w formie nowego bonu, jeśli cały zakup został opłacony bonem.
- Jeśli część kwoty została opłacona inną metodą płatności, odpowiednia część zostanie zwrócona w tej samej formie.
W celu uzyskania dodatkowych informacji lub pomocy przy zakupie lub realizacji bonu podarunkowego prosimy o kontakt mailowy pod adresem [email protected] lub wizytę w naszym sklepie stacjonarnym.
Reklamacje i Spory
W przypadku problemów klient może skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem +386 42 019 780 lub e-mailem na [email protected]. Staramy się rozwiązywać spory polubownie.
Informacje o firmie i dane prawne
Adres zwrotu zamówień internetowych | Šport 11, Šuceva 21, 4000 Kranj (Słowenia, UE) |
---|---|
Siedziba firmy (HQ) | Žigašport d.o.o., Milje 57, 4212 Visoko (Słowenia, UE) |
Numer telefonu | +38642019780 |
[email protected] | |
Numer podatkowy | SI66625041 |
Numer rejestracyjny | 2025906000 |
Konto bankowe | SI56 3400 0100 1778 437 (Sparkasse Bank) |