Witryna wykorzystuje pliki cookie w celu zapewnienia lepszej wydajności i bardziej spersonalizowanego doświadczenia użytkownika. Korzystając z witryny, użytkownik wyraża zgodę na ich użycie. Dowiedz się więcej.
ZAKUP, DOSTAWA I ZWROTY
ETAPY ZAKUPU
-
Składanie zamówienia: Możesz składać zamówienia przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Przed zatwierdzeniem zamówienia możesz edytować jego zawartość w koszyku. Gdy jesteś gotowy, kliknij „Złóż zamówienie”. Jeśli kupujesz po raz pierwszy, utwórz konto; jeśli jesteś stałym klientem, zaloguj się. Upewnij się, że podany adres dostawy i numer telefonu są poprawne, aby uniknąć problemów z dostawą. Zatwierdź zamówienie, klikając „Potwierdź zamówienie”, a wkrótce otrzymasz e-mail z potwierdzeniem.
-
Potwierdzenie zamówienia: Zamówienia są weryfikowane w ciągu 48 godzin (dni robocze, pon.-pt.). Sprzedawca potwierdzi lub odrzuci zamówienie w zależności od dostępności produktów. Po potwierdzeniu klient otrzyma e-mail z przewidywanym terminem dostawy.
-
Wysyłka towaru: Zamówienie jest starannie pakowane i wysyłane w ustalonym terminie wraz z oryginalną fakturą, instrukcją obsługi oraz dokumentacją gwarancyjną.
-
Przechowywanie zamówień: Potwierdzone zamówienia lub umowy są przechowywane elektronicznie na serwerze sprzedawcy. Klient może zażądać kopii, wysyłając e-mail na adres [email protected].
METODY PŁATNOŚCI
Podczas składania zamówienia klienci mogą wybrać jedną z dostępnych metod płatności:
- Visa, Maestro, Mastercard (karty kredytowe i debetowe)
- Karty kredytowe Diners
- Przelew bankowy po otrzymaniu faktury pro forma
DOSTAWA
- Szybka dostawa: Zamówienia z naszego magazynu dostarczane są w ciągu dwóch dni roboczych.
- Dostępność: Produkty oznaczone ikoną koszyka są dostępne w magazynie. W wyjątkowych przypadkach, gdy kilka osób zamawia ostatnie sztuki tego samego produktu, priorytet ma pierwsze zamówienie.
- Specjalne wymagania: Jeśli masz szczególne wymagania dotyczące dostawy, podaj je w sekcji „uwagi” podczas składania zamówienia.
- Koszty wysyłki:
Koszty wysyłki w Polsce
Dostawca | DPD (Dostawa rowerów ✅) | GLS (Brak dostawy rowerów ❌) | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Do 417.48 zł | Powyżej 417.48 zł | Rower | E-rower | Do 417.48 zł | Powyżej 417.48 zł | |
Polska | 37.75 zł | 0,00 zł | 121.07 zł | 204.57 zł | 37.75 zł | 0,00 zł |
ZWROTY
- Polityka zwrotów: Klienci mogą zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. W takim przypadku klient musi poinformować nas o zamiarze zwrotu w ciągu 14 dni i odesłać nienaruszony produkt w oryginalnym opakowaniu w ciągu kolejnych 14 dni. Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa klient.
- Procedura zwrotu pocztą: Wypełnij formularz zwrotu dołączony do paczki. Zabezpiecz produkt i odeślij go na adres: Šport 11, Šuceva ulica 21, 4000 Kranj, Słowenia. Po otrzymaniu zwrotu poinformujemy Cię e-mailem.
- Informacja prawna dotycząca urządzeń Garmin: Przed zakupem lub zwrotem urządzeń Garmin klienci powinni zapoznać się z ich funkcjonalnością, kompatybilnością i kluczowymi cechami dostępnymi na stronie sprzedawcy i producenta.
Bony Podarunkowe
Ogólne warunki korzystania z bonów podarunkowych
Zakup bonów podarunkowych
Bony podarunkowe można kupić:
- w sklepie stacjonarnym Šport 11, gdzie klient może wybrać dowolną kwotę bonu,
- w sklepie internetowym www.11-11.si, gdzie dostępne są bony o wartościach: 10 €, 25 €, 50 € i 100 €.
Odbiór i forma bonu podarunkowego
W przypadku zakupu w sklepie internetowym, klient otrzymuje bon podarunkowy w formie unikalnego kodu rabatowego, który zostaje wysłany na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Bony zakupione w sklepie stacjonarnym wydawane są w formie papierowej i zawierają unikalny numer oraz datę wydania.
Użycie i realizacja bonów podarunkowych
- Bon podarunkowy można zrealizować tylko w całości – częściowe wykorzystanie nie jest możliwe.
- Bon ważny jest wyłącznie na zakup produktów w sklepie internetowym www.11-11.si lub w sklepie stacjonarnym Šport 11.
- W sklepie internetowym klient może wpisać kod bonu w polu na kupon podczas finalizacji zamówienia.
- Na jedno zamówienie można użyć tylko jednego kodu bonu.
- Jeśli wartość zakupu jest niższa niż wartość bonu, różnica nie jest zwracana i nie może być przeniesiona na kolejny zakup.
- Jeśli wartość zakupu przekracza wartość bonu, klient dopłaca różnicę wybraną metodą płatności.
Ważność bonów podarunkowych
- Bony podarunkowe są ważne przez 12 miesięcy od daty wydania.
- Po upływie terminu ważności bonu nie można go już zrealizować, ani ubiegać się o zwrot jego wartości.
Ograniczenia i odpowiedzialność
- Bon podarunkowy nie może być wymieniony na gotówkę i nie może być użyty do zakupu innych bonów.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za utratę, kradzież lub nieuprawnione użycie kodu bonu podarunkowego.
- Bon traktowany jest jako środek płatniczy, dlatego nie wystawiamy paragonu fiskalnego, a jedynie potwierdzenie jego wydania.
Zwroty i reklamacje
- W przypadku zwrotu produktów zakupionych za pomocą bonu, wartość zwracana jest w formie nowego bonu, jeśli cały zakup został opłacony bonem.
- Jeśli część kwoty została opłacona inną metodą płatności, odpowiednia część zostanie zwrócona w tej samej formie.
W celu uzyskania dodatkowych informacji lub pomocy przy zakupie lub realizacji bonu podarunkowego prosimy o kontakt mailowy pod adresem [email protected] lub wizytę w naszym sklepie stacjonarnym.